فال روزانه - فال امروز شما یکشنبه 23 اسفند 1394 فال روزانه به همراه فال حافظ با تعبیر فال حافظ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 23 اسفند 1394
بازدید : 1391
نویسنده : علیرضا

فال روز متولدین فروردین:

امروز باید منتظر تغییرات عظیمی در زندگی باشید. یک طوفانی در زندگی شما می آید و هر چه بدی و ناراحتی است با خود م یبرد. همه ابرهای تیره کنار خواهند رفت و آفتاب در آسمان دل شما خواهد درخشید. چشمان خود را باز کنید و فرصت ها را درست و دقیق ببینید. شما به طور کامل آمادگی تغییر را دارید پس آن را پس نزنید. با ایمان به خود و رویدادهایی که کائنات برایتان در نظر گرفته است به جلو و آینده درخشان پیش بروید.

فال حافظ امروز متولدین فروردین :

سینه مالامال درد است ای دریغا مرهمی***دل ز تنهایی به جان آمد خدا را همدمی

چشم آسایش که دارد از سپهر تیزرو***ساقیا جامی به من ده تا بیاسایم دمی 

تعبیر: بسیار پریشان حال و دلتنگ هستید. تاب و تحمل ندارید فکر می کنید دیگر قدرت جنگیدن با مشکلات را ندارید و به دنبال کسی می گردید تا در این راهی که قدم گذاشته اید یاریتان کند ولی بدانید کسی کمکتان نمی کند فقط به درگاه خدا التماس کنید. نسیم دولت و مراد می وزد. کارها را برای خودتان سخت نکنید. هر چه آسان بگیرید آسانتر می گذرد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اردیبهشت:

یکی از افرادی که با شما رابطه نزدیکی دارد امروز از دادن اطلاعات مهمی به شما امتناع می کند. شما می دانید که چیزی را از دست داده اید و تلاش می کنید حقیقت را بفهمید. متأسفانه خط مشی شما زیاد مناسب نیست، برای اینکه ممکن است در آینده موثر واقع نشود. باید ابتدا در مورد نیازهای خودتان را بشناسید تا شاید بتوانید بیشتر از آن چیزی که انتظار دارید اطلاعات به دست بیاورید.

فال حافظ امروز متولدین اردیبهشت :

خیال روی تو چون بگذرد به گلشن چشم***دل از پی نظر آید به سوی روزن چشم

سزای تکیه گهت منظری نمی بینم***منم ز عالم و این گوشه معین چشم 

تعبیر: منتظر کسی هستید که حاضرید به خاطر آن همه چیزتان را فدا کنید ولی فکر می کنید او حتی گوشه ی چشمی هم به شما نمی اندازد بدانید که مورد امتحان الهی قرار گرفته اید تا خون دل نخورید و زجر نکشید رسیدن مژده وصل برایتان خوشایند نخواهد بود. بدانید که دل دردمندتان با این مژده التیام پیدا می کند و چشمتان به قدوم یار روشن می شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین خرداد:

امروز را با انرژی مثبت و طرز فکری سالم شروع کنید. اگر به خودتان سخت بگیرید تنها پیشروی و موفقیت را برای خودتان سختتر کرده اید. نگرش شما مهمترین چیز است و امروز از آن روزهایی است که اهمیتی ویژه دارد. در زمانی مناسب برای بررسی وضعیت اقتصادی خودتان به سر می برید. اگر بدهی هایی که دارید ذهنتان را درگیر کرده اند برنامه ای برای باز پس دادن آن بچینید و برای تشویق خود به عمل به این برنامه برای خودتان جایزه ای بگذارید. اگر پس انداز کردن را بلد نیستید وقت آن رسیده است که این کار را یاد بگیرید. اگر متاهل هستید برای زندگی جنسیتان وقت بیشتری بگذارید و چنانچه مشکلی وجود دارد آن را حل کنید، اهمیت این جنبه از زندگی زناشویی را نادیده نگیرید.

فال حافظ امروز متولدین خرداد :

چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت

به نوک خامه رقم کرده ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت 

تعبیر: با یک سند پول زیادی نصیبتان می شود. سر نماز همیشه دعا می کنید که خوار و ذلیل نشوید. در هر حال شما همیشه محترم و عزیز خواهید بود. در سرنوشت تو اینطور رقم زده شده که تا غم نخوری به مراد نمی رسی. پس امیدت را از دست نده چون دل خسته ی تو دوباره شاد می شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین تیر:

امروز یک دنیا کار برای انجام دادن دارید و واقعا دلتان می خواهد این کارها را یکی یکی از لیست کارهای روزانه خود خط بزنید، اما انجام این کار خیلی آسان نخواهد بود. احساس می کنید انرژی کافی را ندارید و موبایلتان حواستان را خیلی پرت می کند. تنبلی را کنار بگذارید، موبایلتان را سایلنت کنید و بچسبید به آن هم کاری که روی سرتان ریخته است، مطمئن باشید از موبایل بازی به جایی نمی رسید. آخرین باری که با عشقتان راجع به تعهدات مشترکی که دارید صحبت کرده اید چه زمانی بوده است؟ امشب وقت بسیار مناسبی برای این کار است. گاهی گفتن اینکه نیازهایتان برآورده نمی شوند کار خیلی سختی است، اما اگر می خواهید رابطه خود را حفظ کرده و بهبود بخشید باید این کار را انجام دهید.

فال حافظ امروز متولدین تیر:

من که باشم که بر آن خاطر عاطر گذرم***لطف ها می کنی ای خاک درت تاج سرم

دلبرا بنده نوازیت که آموخت بگو***که من این ظن به رقیبان تو هرگز نبرم 

تعبیر:  اینقدر خودتان را دست پائین نگیرید. شما هم می توانید مثل دیگران کاری کنید که پولدار و با مقام شوید کمی همت لاز است و امید داشته باشید. نماز و ایمان فراموشتان نشود. زمانی به وصال یار و حاجتتان می رسید که تمام سعی و اهتمام خود را به کار ببندید.

فال روزانه,فال,فال تصویری

 فال روز متولدین مرداد:

شما در زندگی تان فردی مثبت بین هستید به همین دلیل با تمام مشکلاتی که پیش می ایند به راحتی مقابله می کنید و هیچ اتفاقی هر چند خیلی بزرگ باشد نمی تواند مانع شما شود.شما به تنهایی این احساس را در خود نگه نمی دارید بلکه با صحبت ها و رفتارهای مثبت تان این موضوع را به دیگران نیز القا می کنید به همین دلیل خداوند راه های سعادت و خوشبختی را بیش از پیش بر سر راه شما قرار می دهد.استدلال ها و آنالیزهای که در رابطه با دیگران انجام می دهید یا حدس می زنید کاملا به واقعیت می پیوندند اما توصیه می کنیم به انها زیاد اهمیت ندهید زیرا باعث می شوند که شما رفتاری نا عادلانه را پیشه خود کنید.

فال حافظ امروز متولدین مرداد :

بر سر آنم که گر ز دست برآید***دست به کاری زنم که غصه سر آید

خلوت دل نیست جای صحبت اضداد***دیو چو بیرون رود فرشته درآید 

تعبیر: تصمیم خود را عملی کن و هر کاری از دستت برمی آید انجام بده. غصه های تو به پایان رسیده است. با تلاش و اراده ی خویش شیطان را در وجودت کشته ای، حال وقت برپا خاستن است. از خدا جدا نشو تا همیشه نتیجه ی کار بر وفق مرادت باشد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین شهریور:

امروز شما نمی توانید به حرفهای منطقی گوش بدهید و حتی اگر بتوانید، احتمالاً باز هم این کار را نخواهید کرد. شما گزینه های بسیار ساده ای برای انتخاب کردن دارید؛ یا به تفریح و شادی کردن مشغول شوید و یا سخت کار کنید تا در روزهای دیگر بتوانید تفریح کنید. زمانی که شما تصمیم می گیرید به پیک نیک بروید و بعد هم می خواهید زود برگردید، دیگران زیاد تعجب نمی کنند. ذهن شما هم اکنون در فراغت کامل به سر می برد، پس تا جایی که می توانید از زندگی لذت ببرید

فال حافظ امروز متولدین شهریور :

اگر شراب خوری جرعه ای فشان بر خاک***از آن گناه که نفعی رسد به غیر چه باک

برو به هر چه تو داری بخور دریغ مخور***که بی دریغ زند روزگار تیغ هلاک 

تعبیر: هر چه داری با بقیه تقسیم کن. کرم داشته باش. با خساست به جایی نمی رسی. این خوبی هاست که نامت را ماندگار می کند. اگر این کارها را انجام بدهی تا زمان مرگ خدا همیشه پشت و پناهت می باشد. با اینکه انسان با تجربه ای هستی باز هم راهت را گم می کنی. اهل عبادت باش تا دلت پاک و منزه شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین مهر:

شما تنها کسی نیستید که به حقایق توجه می کند، اما وقتی در شرایط سخت قرار می گیرید ممکن است روشتان عوض شود. خوشبختانه امروز شما می توانید جنبه مثبت هر چیزی را ببینید، حتی اگر موردی باشد که مدتها برایتان دردسرساز بوده باشد. فقط فراموش نکنید که حل کردن مشکلات واقعاً به آن اندازه که به نظر می رسد ساده نیست. با این حال هیچ دلیل قانع کننده ای برای تلاش نکردن وجود ندارد.

فال حافظ امروز متولدین مهر :

حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می توان گرفت

افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت 

تعبیر: تنهایی کاری از پیش نمی بری، احتیاج ب یک همکار و همدل داری که در ضمن راز تو را فاش نکند. گرمای عشق تو بدون کمک دوست سرد می شود و به یر نمی رسد. آسوده خاطر باش که او تکی گاه خوبی برای رسیدن تو به حاجاتت می باشد و راه ر برایت میسر می سازد.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آبان:

حتی اگر شما در مسیر نسبتاً خوش بینانه ای قرار گرفته اید، امروز پیش روی کردن می تواند تاحدی سخت باشد. شما می توانید بر امواج منفی ای که شما را پریشان کرده اند چیره شوید، اما نسنجیده عمل نکنید زیرا که مخالفت های دیگری را جذب خواهید کرد. ورزشهای مسابقه ای یا برنامه های استراتژی شدید راه های جایگزینی هستند تا مقداری از نیروی اضافی تان را تخلیه کنید.

فال حافظ امروز متولدین آبان :

برو به کار خود ای واعظ این چه فریادست***مرا فتاد دل از ره تو را چه افتادست

میان او که خدا آفریده است از هیچ***دقیقه ایست که هیچ آفریده نگشادست 

تعبیر: دست به هر چه بزنی طلا می شود. کسب و کارت رونق می گیرد. عجله کن وقت دارد می گذرد، دقیقه ها و ثانیه ها هم باید برایت مهم باشند. از دو دلی خلاصی خواهی یافت و راه درست برایت روشن می شود. از جور زمانه ناله نکن که از این به بعد همه چیز نصیبت می شود.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین آذر:

دیدار با یکی از اعضای خانواده که از شما دور بوده و یا با هم ارتباطی نداشته اید احساساتی قوی را در شما زنده خواهد کرد. خاطرات گذشته به شما هجوم می آورند و شما را غرق در افکار مختلف و یا حتی کمی عصبانی خواهند کرد. اما سعی کنید به عصبانیتتان مسلط باشید و بعد از این همه مدت این دیدار مجدد را خراب نکنید. توصیه می شود امروز سرتان به کار خودتان باشد و کاری به کار دیگران نداشته باشید، در غیر این صورت ممکن است برای خودتان دردسر درست کنید. اگر بین شما و عشقتان دلخوری پیش آمده است توصیه می کنیم برای شکستن یخ به وجود آمده پیشقدم شوید، حتی اگر این تلاش خیلی موفقیت آمیز هم نباشد شما عشق خود را ثابت کرده اید.

فال حافظ امروز متولدین آذر :

بیا با ما مورز این کینه داری***که حق صحبت دیرینه داری

نصیحت گوش کن کاین در بسی به***از آن گوهر که در گنجینه داری

تعبیر: کمی نصیحت پذیر باش و فقط حرف خودت را نزن. تو که دلت مثل آفتاب روشن است و مثل ایینه صاف، پس چرا با بدان نشست و برخاست داری. چرا می خواهی با سرنوشت خود بجنگی. آه و ناراحتی اطرافیانت را ببین و به آنها هم توجه کن و توکل به خدا و قرآن نما

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین دی:

شما امروز مجبور هستید که با فردی قدرتمند مخالفت کنید، حتی اگر فکر کردن به آن هم آزارتان بدهد باید اینکار را بکنید. خوشبختانه بار اولی که با او وارد مذاکره بشوید، نسبت به آنچه که فکر می کردید ملایم تر خواهد شد. بزرگترین توانایی شما زرنگی معنوی شماست، بنابراین در برابر این تنش زیاد انعطاف ناپذیر نباشید. اگر شما انعطاف پذیر باقی بمانید و بخواهید از یک مشکل چیزی بیاموزید، درعوض به احتمال زیاد به چیزهایی که نیاز دارید خواهید رسید.

فال حافظ امروز متولدین دی :

من نه آن رندم که ترک شاهد و ساغر کنم***محتسب داند که من این کارها کمتر کنم

من که عیب توبه کاران کرده باشم بارها***توبه از می وقت گل دیوانه باشم گر کنم

تعبیر: سعی و تلاش خود را می کنید. بر این باورید که عیب هایتان را برطرف نمائید. هدف خود را مشخص کنید و بی گدار به آب نزنید. مشورت لازمه ی کار و گنج در کنار شماست ولی شما آن را نمی بینید، دقت کنید. کسانی که با شما قرارداد یا پیمان بسته اند به عهد خودشان پایبند نیستند.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین بهمن:

امروز شاید مجبور شوید بین یک وضعیت اضطراری در خانه و محل کار یکی را انتخاب کرده و در اولویت قرار دهید. هرچند وضعیت دشواری به نظر می رسد اما در فهم اینکه کدام یک برای شما از اهمیت بیشتری برخوردار هستند به شما کمک خواهد کرد. امروز انگار اطرافیانتان متوجه منظور شما نمی شوند و حرف زدن با آنها و رساندن منظورتان برایتان کمی سخت خواهد بود. گاهی اوقات بهترین کار ممکن گذراندن یک بعد از ظهر آرام در خانه است. همراه با عشقتان در خانه بمانید و یک شام خانگی لذت بخش بخورید. اگر مجرد هستید فرصت خوبی است برای اینکه دوستان صمیمیتان را که از مصاحبت آنها لذت می برید به خانه خود دعوت کنید.

فال حافظ امروز متولدین بهمن :

مرا مهر سیه چشمان ز سر بیرون نخواهد شد***قضای آسمان است این و دیگرگون نخواهد شد

رقیب آزارها فرمود و جای آشتی نگذاشت***مگر آه سحرخیزان سوی گردون نخواهد شد

تعبیر: به امید قسمت خود باش. از رقیب خود دوری کن کار را از روی عقل و منطق انجام بده. عجله نکن همه چیز بهموقع درست خواهد شد. با گریه و زاری کردن چیزی درست نمی شود. دست به دعا بردار. نماز صبح را فراموش نکن که هر چه حاجت بگیری از نماز صبح است.

فال روزانه,فال,فال تصویری

فال روز متولدین اسفند:

امروز یک روز طلایی برای شما است. امروز از در و دیوار برای شما موفقیت می بارد و روز خوش شانسی شما است. روی اهدافتان متمرکز شوید و خیلی مصمم پیش رفته و به موانع کوچک اجازه ندهید جلوی شما را بگیرند و به یاد داشته باشید که در دراز مدت پایداری و ثبات در این تلاش برای شما چه نتایجی در بر خواهد داشت. نگرش شما باعث شما باعث جذب افرادی می شود که در این مسیر به شما کمک خواهند کرد. امروز برای شما روز عمل کردن است، از نظر عاطفی نیز می توانید وارد رابطه ای شوید که به جاهای خوبی خواهد رسید. اگر شخص خاصی را مد نظر دارید وقت آن رسیده است که وارد عمل شوید و پا پیش بگذارید. رویاپردازی کافی نیست، باید احساسات خود را به کسی که دوست دارید نشان دهید

فال حافظ امروز متولدین اسفند :

صبا اگر گذری افتدت به کشور دوست***بیار نفحه ای از گیسوی معنبر دوست

به جان او که به شکرانه جان برافشانم***اگر به سوی من آری پیامی از بر دوست 

تعبیر: منتظر خبری هستید که باید برای رسیدن این خبر انتظار زیاد بکشید و دست به دعا بردارید. ناامید نشوید به چیزی یا کسی شک نکنید. حسرت رسیدن این خبر نباید شما را از پای در بیاورد بندهای غم عاقبت از دلتان باز می شود اگر با خدا باشید.



مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








سلام این وبلاگ وبلاگیست متفاوت، چون در آن از شیر مرغ تا جون آدمیزاد پیدا میشه. موضوع اصلی این وبلاگ sms و آهنگ و اخبارو فیلم و عکسه ولی موضوعات دیگه مثل vpnوساکس هم بعضی مواقع دیده میشه. ایشاالله خوشتون بیاد...فقط نظر یادتون نره در ضمن کپی کردن از مطالب این وبلاگ فقط با ذکر منبع مجازه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان همه چیز دونی و آدرس mahdans.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com